تردمیل گرین لایف TVS 001
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
شنبه 26 فروردين 1396برچسب:, :: 10:34 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی که با ابعاد تسمه 42*124 سانتی متر و قدرت موتور 2 اسب بخار تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل می کند؛ پیشنهاد می شود برای این که دستگاه عمر طولانی تری داشته باشد افرادی با آن ورزش کنند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند. حداکثر سرعت کاربر بر روی این تردمیل به 14 کیلومتر در ساعت می رسد؛ شیب این دستگاه به صورت دستی قابل تنظیم است.

نمایشگر این تردمیل سرعت، کالری مصرف شده، زمان، مسافت طی شده، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد؛ کاربر توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند.با تردمیل می توان برای لاغری، تناسب اندام، تقویت وضعیت قلبی- عروقی، افزایش آمادگی جسمانی و ارتقای سلامتی تمرینات فوق العاده ای انجام داد.

12 برنامه ورزشی از پیش تعیین در سطوح مختلف، برنامه Mode، امکان پخش موسیقی، اسپیکر، ضربه گیر SDS که مانع آسیب رسیدن به عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار می شود، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا می شود، کلید اضطراری که در مواقع لزوم می توان توسط آن دستگاه را به سرعت متوقف کرد و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این دستگاه هوازی به شمار می آید. این تردمیل قابلیت تاشوندگی دارد و مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد، می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته کرده و مانع آسیب رسیدن به آن می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: